کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

کتاب دستور زبان نشر الگو

زبان فارسی و دستور زبان فارسی یکی از کتاب‌های هر مقطعی می‌باشد که بسیاری از دانش آموزان علاقه مندی زیادی را برای یادگیری این درس از خود نشان می‌دهند. امروزه با توجه به تغییرات بسیار عظیمی که در کتاب دستور زبان فارسی اتفاق افتاده است، شیرینی یادگیری این درس نیز بسیار افزایش یافته است به طوری که از سال تحصیلی پیش روی بسیاری از دانش آموزان می‌توانند به راحتی با در اختیار داشتن دستور زبان فارسی نظام جدید برای همیشه دستورات زبان فارسی را به خاطر بسپارند.

کتاب دستور زبان نشر الگو تمام آشفتگی و مشکلات کتاب دستور زبان نظام قدیم را رفع نموده است و به زبان امروزی‌تر سعی بر آن دارد تا نکات بسیار مهم و دانستنی را برای دانش آموزان در هر مقطعی بازگو نماید. یادگیری بهتر دستور زبان فارسی می‌تواند سهم بسیار زیادی را در کسب رتبه بسیار خوب در کنکور سراسر نیز داشته باشد و اگر شما نیز قصد دارید تا در کنکور سراسری امسال شرکت نمایید توصیه می‌کنیم که از هم اکنون به مطالعه کتاب دستور زبان فارسی از انتشارات نشر الگو نظام جدید بپردازید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه آموزش، ظاهر کتاب و مقایسه دستور زبان فارسی الگو نظام جدید با نظام قدیم توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت کتاب کمک درسی کلیک کنید.

ویژگی های کتاب دستور زبان نشر الگو

– اولین کتاب موضوعی دستور زبان فارسی نظام جدید

– تدریس کامل تمام دوازده مبحث دستوری کتاب های نظام جدید

– ارائه ی نکات و تکنیک های ابداعی مولف

– مثال ها و تمرین های متعدد و متنوع از کتاب های نظام جدید

– تست های طبقه بندی شده بر اساس موضوع و سطح دشواری

– ارائه ی پاسخ نامه کاملا تشریحی

– قابل استفاده برای تمام دانش آموزان نظام جدید در همه ی پایه ها و داوطلبان کنکور نظام جدید

ظاهر کتاب

احتمالا معروف ترین مورد برای کتاب های موضوعی ادبیات الگو قطع کوچک آن ها باشد که به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. سایز فونت کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو تحت تاثیر کوچکی آن قرار نگرفته و بسیار خوانا است و البته صفحه آرایی و رنگ آمیزی کتاب نسبتا ساده است که البته کسل کننده به نظر نمی رسد. در مورد طراحی جلد کتاب ظاهرا تصمیم بر آن بوده که ادبیات کمی امروزی تر در نظر گرفته شود.

جمع بندی

در شرایطی که غالب کتب بازار برای تمام مباحث یک سال تحصیلی تولید می شوند (مثلا کتاب تست دهم که برای هر درس آن تمامی مباحث بررسی شده اند) حضور یک کتاب مبحثی و آن هم دستور می تواند خبر خوبی برای دانش آموزان باشد. به شکل کلی کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو برای کنکور بسیار مناسب است و اگر برای آزمون های آزمایشی مورد استفاده قرار می گیرد باید برای هر مبحث دستوری که قرار است امتحان دهید کل آن مبحث را مطالعه کنید و همچنین قبل از خرید کتاب توصیه می شود فهرست کتاب را نگاهی بیندازید تا با تقسیم بندی مباحث دستور توسط این کتاب آشنا شوید و احتمالا بسیاری از آشفتگی های ذهنی شما در این مبحث برطرف می شود. همچنین ممکن است حجم کتاب را برای چند تست ادبیات کنکور سنگین بدانید ولی توجه داشته باشید که این اکثر رقبای شما از این چند تست فراری هستند و همین یک مبحث می تواند کمک بزرگی به شما باشد. برای تهیه کتاب های کمک درسی اینجا را کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی