کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

هدف از تالیف کتاب زیست شناسی پایه کنکور خیلی سبز آماده سازی داوطلبان کنکور سراسری است که در آن به مطالب زیست شناسی دهم و زیست شناسی یازدهم می‌پردازد و مطالب زیست شناسی دوازدهم را  پوشش نمی دهد. همچنین نکات ترکیبی فصل پایه ی دوازدهم در این کتاب مشاهده نمی شوند، که علت آن تغییر کتاب های درسی است.  چیدمان فصل ها نیز دقیقا مطابق با کتاب درسی است و ابتدا به فصول پایه دهم و سپس به پایه یازدهم می‌پردازد. مطالب دقیقا در فصل خود آورده شده اند و مثلا مبحثی از کتاب یازدهم در درسنامه کتاب دهم نیست. لحن کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز کاملا رسمی نوشته شده است. در کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز تغییرات کتب درسی پایه های مربوطه اعمال شده و برای داوطلبان کنکور 99 طراحی شده است. توجه کنید که نکات و مطالب این کتاب برای داوطلبین کنکور ۹۸ طراحی شده است و با توجه به تغییرات کتاب دهم چاپ ۹۶ و به احتمال زیاد کتاب یازدهم ۹۷، داوطلبین سال های دیگر ممکن است با برخی مطالب فراتر از کتاب خود مواجه شوند و قادر به پاسخ‌دهی به برخی تست ها نباشند.

ویژگی های کتاب تست زیست شناسی پایه کنکور خیلی سبز

کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم، پرفروش ترین کتاب انتشارات خیلی سبز بوده است که حاوی آزمون های بسیار به همراه پاسخنامه آنها می باشد. در این کتاب تعداد زیادی تست خوب و جدید اضافه شده است و سوالات مورددار هم جایگزین شده اند.


بخش های اصلی کتاب زیست شناسی پایه

کتاب زیست شناسی پایه در دو مقطع دهم در ۷ فصل و یازدهم در ۸ فصل ارائه شده است.


این کتاب شامل دو بخش آزمون و پاسخنامه می باشد.


بخش اول آزمون ها:

شامل سوالات متعدد از هر فصل کتاب می باشد که با پاسخ دادن به آنها زیست کنکور را به راحتی برای شما تضمین میکند.


بخش دوم پاسخنامه:

بخش پاسخنامه به همراه جداول متعدد و تصاویر بسیار، علاوه بر مشخص کردن پاسخ درست تست ها به بررسی جامع سایر گزینه ها پرداخته است، به طوریکه دانش آموز پس از مطالعه هر تست و پاسخ دادن به آن کاملا بر مبحث مورد نظر مسلط بوده و هیچ گونه مشکلی در پاسخ به آن در کنکور نخواهد داشت.

ظاهر کتاب

در کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز سایز نوشته ها تقریبا ریز ومناسب است، هر چند که در بعضی بخش های درسنامه بهتر است فاصله خطوط کمی بیشتر باشد. فونت کتاب نیز همان فونت مرجع و مشترک کتاب‌های کمک آموزشی است و اینکه صورت سوالات به خوبی بُلد شده‌اند. زیر اغلب فعل های منفی طبق قاعده خط کشیده شده است. صفحه آرایی نیز مناسب است. در رسم جداول و نمودارها ظرافت خوبی به کار رفته است. از اشکال نیز به اندازه کافی استفاده شده و شکل‌های خارج از کتاب نیز می‌تواند مفید باشد. هرچند که خیلی محدود استفاده شده است. کیفیت شکل‌ها بسیار خوب و چشم نواز است. تنوع رنگها می‌توانست بیشتر باشد و روح بیشتری به کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز ببخشد. طرح روی جلد خیلی جالب نیست و ارتباط زیادی با موضوع ندارد. از کاغذ نسبتاً خوبی نیز استفاده شده است.اما مثل همه کتاب های دیگر استفاده از ماژیک های هایلایت ممکن است مشکل ساز شود. از جذابیت های ظاهری آن استفاده از یک رنگ خاص در هر فصل کتاب است که یک نکته کاربردی برای آن نیز وجود این رنگ در حاشیه برگه های آن فصل است که باعث می‌شود تا بدون نیاز به گشتن در کتاب مستقیما فصل مورد نظر را پیدا و باز کنید. همچنین بهتر بود تا متن کتاب در دو ستون نوشته می‌شد تا از خستگی ناشی از مطالعه آن جلوگیری می شد. برای اطلاع از قیمت کتاب های کمک درسی کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی