کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

تست شیمی دوازدهم از انتشارات مبتکران

قطعا دانش آموزی نیست که نام این کتاب را تا به حال نشنیده باشد. برای دیدن تمام کتاب های شیمی مبتکران همینجا کلیک کنید. کتاب تست شیمی دوازدهم مبتکران به دلیل کامل بودن و بی عیب و نقص بودن سال هاست که به مرجع اصلی شیمی برای دانش آموزان کنکوری تبدیل شده و هر دانش آموزی که ذره ای روی درصد شیمی کنکور حساب کند، این کتاب را به عنوان یکی از منابع اصلی خود تهیه خواهد کرد. کتاب شامل فصل اول و دوم درس شیمی دوازدهم است و ساختار آن نیز به این شکل است که ابتدا در هر فصل تست ها آورده شده و سپس پاسخ های تشریحی. لا به لای پاسخ های تشریحی نیز درسنامه ها قرار گرفتند.تعداد تست ها برای هر فصل از کتاب به صورت زیر است:

  • فصل مولکول ها در خدمت تندرستی۵۸۳ تست
  • آزمون طراحی شده از این فصل: ۳۵ تست
  • آسایش و رفاه در سایه شیمی ۵۷۵ تست
  • آزمون طراحی شده از این فصل ۳۵ تست
  • در مجموع این کتاب شامل ۱۲۲۸ تست است!
     

اگر قصد خرید کتاب کمک درسی تست شیمی دوازدهم مبتکران را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

تست های کتاب شیمی دوازدهم مبتکران

تست‌ها در کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای شیمی دوازدهم جلد اول مبتکران به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در این بخش به توضیحاتی در رابطه با آنها اشاره خواهیم کرد.

دسته اول تست‌های آسان: بازگوی عینی در رابطه با مطالب ساده کتاب در این دسته از تست‌ها آورده شده است. معمولا برای حل این تست‌ها زمانی به اندازه کمتر از ۳۰ ثانیه نیاز می‌باشد.

دسته دوم تست‌های متوسط: اگر دانش آموزی با پایه درسی متوسط بخواهد این تست‌ها را حل کند به زمانی کمتر از یک دقیقه نیاز دارد و احتمال غلط زدن تست‌ها کمتر از ۵ درصد است.

دسته سوم تست‌های سخت: زمان پاسخگویی به اینکه سوالات برای دانش آموزان با پایه درسی متوسط و آمادگی بالا تقریبا بیش از یک دقیقه می‌باشد. احتمال غلط زده شدن این تست‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر بخواهید به راحتی آنها را حل کنید باید وقت بیشتری روی مطالعه کتاب درسی و جزوات داشته باشید.

دسته چهارم تست‌های خیلی سخت: این دست از سوالات در زمره تست‌های بسیار سخت محسوب می‌شوند. این تست‌ها برای سوپراستارهای کنکور طراحی شده‌اند و زمان حل آنها برای دانش آموزان معمولی به بی‌نهایت سوق پیدا می‌کند.

تست‌های بسیار مهم و تست‌های ساده
تست‌های ویژه در کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای شیمی دوازدهم به دو دسته با نمادهای خاص تقسیم می‌شود که در این بخش به توضیحاتی در رابطه با آنها می‌پردازیم.

 الف- تست‌های بسیار مهم: تست‌های بسیار مهم یا وی آی تی با نام خارجی v. i. t به نمایش درآمده‌اند. این تست‌ها با دقت و وسواس فراوانی انتخاب شده‌اند که حل آنها برای هر دانش آموز و داوطلبی کار آسانی نیست. این تست‌ها حدود یک سوم از کل کتاب را شامل می‌شوند. اگر بخواهید ۴۰ یا ۵۰ درصد از کنکور سراسری را پاسخ دهید می‌توانید به این تست‌ها تکیه کنید. و یا اگر وقت زیادی را جهت مطالعه شیمی از دست داده‌اید در ماه‌های پایانی تا رسیدن به کنکور می‌توانید تمامی این تست‌ها را مطالعه کنید.

ب- تستهای دسا: دسا مختصری از اعتبارات دومین سطح اهمیت می‌باشد. یعنی تست‌هایی که نسبت به وی آی تی از اهمیت کمتری برخوردار هستند ولی باز هم بخش عمده و قابل توجهی از کتاب را پوشش می‌دهند. البته تست‌های ساده و بی‌علامت نیز در این کتاب عنوان و گردآوری شده‌اند.

ظاهر کتاب

سایز و فونت نوشته ها شامل دو دسته میشود؛ صمیمی و رسمی که ممکن است باعث حواس پرتی مخاطب شود. صفحه آرایی، کیفیت رسم نمودار و اشکال، تنوع رنگ های به کار رفته و کیفیت کاغذ مناسب است. طرح جلد کتاب شیمی دوازدهم تست مبتکران (جلد اول) نیز حاوی مفاهیم شیمی دوازدهم از قبیل اسید و باز و الکتروشیمی است. البته طرح جلد پشت کتاب با توجه به تأخیر یک ساله ی چاپ آن هنوز کامل نشده است. برای تهیه کتاب درسی کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی