کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

تست زبان جامع خیلی سبز

آماده سازی برای شرکت در کنکور سراسری طبیعتا امری است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند، زیرا موفقیت در کنکور اهمیت زیادی برای پشت کنکوری‌ها دارد. در اینجا کتاب انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز یکی از بی‌نظیرترین کتاب‌ها برای آشنایی با تست‌های کنکوری درس زبان است. با این حال اگر شما هم می‌خواهید راحت‌تر به تست‌های کنکوری پاسخ دهید، پیشنهاد می‌شود به فکر تهیه این کتاب باشید. لازم است بدانید چیدمان فصل‌ها و نکات آموزشی در این کتاب آموزشی بر اساس کتاب درسی نیست، بلکه سلیقه و تجربه نویسنده منجر به فصل بندی آن شده است. اگر قصد خرید تست زبان انگلیسی جامع خیلی سبز را دارید با ما همراه باشید.

ویژگی های تست زبان جامع خیلی سبز

  • این کتاب‌ها شامل درسنامه‌های جذاب و کاربردی، تست های متنوع و کنکوری با پاسخ‌های کاملا تشریحی هستند.
  • کتاب حاضر شامل مباحث زبان انگلیسی دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد و بر اساس آخرین تغییرات کتاب های درسی است.
  • این کتاب پرسش های چهارگزینه ای زبان انگلیسی جامع سه سال را به همراه سوالات داخل و خارج کشور همراه با درسنامه و پاسخ های تشریحی را ارائه داده است
  • و به این دلیل اصلی ترین منبع برای درس انگلیسی کنکوری های عزیز میباشد.
  • شامل 4 بخش گرامر، واژگان، درک مطلب، و آزمون های نمونه تستی
  • - واژه نامه کامل دانش آموزی و ضمیمه های مفید
  • - آموزش کامل گرامر با بیانی ساده به همراه تست های کنکورهای سراسری سال های گذشته و تألیفی هدفدار و درجه بندی شده
  • - آموزش واژگان و اصطلاحات در قالب مثال های پرکاربرد و تست های تألیفی
  • - ارائۀ متن و کلوزهای تمرینی فراوان با پاسخ های تشریحی همراه با ارائۀ روش های پاسخگویی به پرس های درک مطلب

تست ها

در کتاب کمک درسی انگلیسی جامع کنکور تست خیلی سبز، تست های گرامر و واژگان با 75 عدد برای هر بخش، میانگین متعارفی از تست های سایر کتاب های مشابه می باشد و مناسب به نظر می رسد. تعداد کلوزتست ها و درک مطلب ها نیز همان 6 عدد برای هر درس است که معمول و معقول به شمار می رود. از نکات بحث برانگیز کتاب در زمینه  تست ها، نامعین بودن روند تست های طرح شده می باشد. تست های دشوار و متوسط درون یکدیگر قرار گرفته اند و روند آموزشی ساده به دشوار در آنها وجود ندارد که البته به نظر نویسنده این روند برای پاسخگویی به تست های کنکور مناسب است. در حالت کلی، چنین مهارتی برای شرکت در کنکور قطعا مفید و ضروری می باشد زیرا تست های کنکور دسته بندی دشوار و متوسط ندارند، اما برای یادگیری و جا افتادن بحث، بهتر است دانش آموز ابتدا تست ها را بشناسد و در آزمون های انتهای درسی این روند نامشخص بودن سختی سوالات را تجربه کند و آن را فرا بگیرد.

تست ها به شکل میکروطبقه بندی آورده نشده اند. انواع تیپ های مختلف تست های زبان، در کتاب آورده شده است که در کنکور سراسری نیز مطرح می شوند. تیپ های مختلف گرامری ( مانند ساختار درست جمله تست 1171) و دیگر تیپ های تست ها به خوبی در خلال تست ها قرار گرفته اند. در میان تست های هر بخش، تست های کنکورهای سراسری مختلف ( مانند تست 2557) طرح شده است. یکی دیگر از نکات مثبت کتاب انگلیسی جامع کنکور تست خیلی سبز، استفاده از ایده های جدید برای طرح تست ها می باشد. تست هایی مانند تست 2514 که ساختار جدید و نویی دارند توسط خود نویسنده در کتاب طرح شده است.

تست های دشوار کتاب که در پاسخنامه با شکل جمجمه نشان داده شده اند، تست های سطح بالایی هستند که درمیان سایر تست ها پخش شده اند. این تست ها جز تست های دشوار کنکوری به شمار می آیند. نویسنده مسیر کنکوری تست های کتاب را حفظ کرده است و خارج از آن تستی را مطرح نکرده است. دانش آموزان با هر سطحی پس از مطالعه درسنامه، می توانند تست های کتاب را پاسخ دهند و از آن استفاده کنند. هرچند تست های دشوار کتاب که در میان تست های متوسط قرار گرفته است دانش آموزان ضعیف را دچار چالش می کند و ممکن است نتوانند به بخش زیادی از آنها پاسخ بدهند.

پاسخ های تشریحی کتاب انگلیسی جامع کنکور تست خیلی سبز، شامل توضیحات کامل و واضحی برای هر سوال می باشند. این توضیحات بسیار مناسب و قابل فهم ارائه شده اند. برای برخی تست ها مانند تست 559، نکاتی تحت عنوان نکات جغددار در بخش پاسخ های تشریحی ارائه شده است که نکته تستی سوال مورد بحث را شرح داده است. این نکات به درک دانش آموز از تست بسیار کمک می کنند. در پاسخ تشریحی در صورت لزوم مانند تست 453، به بررسی تمام گزینه های سوال نیز پرداخته شده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی