کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

تست شیمی پایه خیلی سبزکتاب تست شیمی پایه خیلی سبز کتابی است برای تمامی فصول. این بهترین تعبیر برای این کتاب است، کتابی که مخاطبش هم دهمی ها و هم یازدهمی ها و دوازدهمی ها هستند. البته اگر بخواهیم یه نکته یواشکی بگوییم این است که کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز مخاطب اصلی اش را پیدا کرده است و آن هم دوازدهمی ها هستند. چراکه هر ساله پیش می آید که کتب پایه دهم و یازدهم تغییراتی داشته باشند اما آن چه مشاهده می شود این است که این تغییرات اعمال نشده اند. یعنی این که این کتاب بر اساس کتب شیمی دهم و شیمی یازدهم منطبق است که دوازدهمی ها در کنکور به آن نیاز دارند. کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز با درسنامه های مختصر و مفید آغاز می شود و در ادامه تعدادی تست از این ریز مبحث وجود دارد و بعد هم پاسخ تشریحی آن است. در نهایت نیز بعد از گذشت 6 فصل دهم و یازدهم، تست های پایه ای که در کنکور مطرح شده است آورده شده اند.

ویژگی های کتاب تست شیمی پایه خیلی سبز

  • در ابتدا آموزش کامل و بسیار روان شیمی سه سال دبیرستان را ارائه کرده است.این درس بسیار مفهمومی که برای کلیه دانش آموزان در هر سطحی باشند قابل فهم باشد.
  • سپس سوالات تالیفی و استاندارد سازمان سنجش را به صورت دقیق و سطح بندی آورده است.
  • بعد از تست های تالیفی,تست های کنکور چند سال اخیر را با پاسخ های کاملا تشریحی جمع آوری کرده است.
  • دانش آموزان عزیز توجه داشته باشین که سوالات از راحت به دشوار ارائه شده و همه سطوح را شامل میشود.
  • ویژه کنکوری های نظام جدید آموزشی
  • درسنامه های جامع و کاربردی و کامل
  • پاسخ های تشریحی این کتاب به صورت جامع و تحلیلی ارائه شده و دارای نکات با اهمیت و کنکوری می باشد.
  • - در ویرایش جدید، غیر از به روزرسانی تست های تالیفی تألیفی و کنکور، چهار تغییر اساسی در کتاب داده شده است.
  • این کتاب با کتاب شیمی پایه فرق کرده و حتی تست های تالیفی کتابم فرق کرده بنابرین دوستانی که کتاب شیمی پایه قبل رو دارن بازم میتونن از این کتاب استفاده کرده و تست های جدید رو بزنین
  • کتابی با درسنامه جامع و تست های جدید و پاسخنامه کاملا تشریحی
  • این کتاب بهترین منبع برای درس شیمی پایه کلیه ی مقاطع و بخصوص کنکوری های عزیزه

درسنامه

درسنامه ها و متن کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز گلچین شده است و از طرفی برای سهولت و نیز خلاصه کردن مطالب در برخی جاها جداول و طبقه بندی هایی صورت گرفته است تا مخاطب راحت تر جمع بندی کند. درسنامه ها در این قسمت خیلی مناسب و خوب جمع آوری شده است. نگاه به این قسمت نگاه تستی است، نه تشریحی و این از جمله مواردی است که کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز را برای دانش آموزان دوازدهمی مناسب تر می کند نه دهمی ها و یازدهمی ها. در واقع این کتاب بعد از دوازدهمی ها برای یازدهمی های هم خیلی مناسب است و علت آن این است که با این کتاب راحت میتوانند کتب شیمی 1 و شیمی 2 را برای کنکور جمع بندی کنند.

از نگاه مشاوره ای مخصوصا برای درس شیمی که به هم پیوسته نیز است، کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز برای یازدهمی ها یک کتاب استرتژیک است، چون به راحتی می توانند با آن جمع بندی نیز بکنند. تمرین ها دقیقا منطبق بر تست هایی است که درادامه آمده است یعنی دانش آموزان به راحتی می توانند با بررسی درسنامه ها به تست های بعدی پاسخ دهند. کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز اصلا قصد عمق بخشی ندارد و نداشته است بلکه تنها نکات را گردآوری کرده است و در این بین نیز هدفش ایجاد کلاس های نکته و تست بوده طوری که دانش آموزان ابتدا نکات را ببینند و در ادامه تست های متناظر با آن را جواب دهند. حجم درسنامه ها بین 2 تا 3 صفحه است و تست های بعد آن بین 1 تا 3 صفحه است.

تست ها

در کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز، به ترتیب از فصل اول دوم و سوم شیمی دهم و شیمی یازدهم، تعداد 233-194-221-222-282-155 تست آورده شده است و در انتها نیز 83 تست کنکور سال 98 قرار گرفته شده اند. تست ها منطبق بر درسنامه ها است و سعی شده است نه آسان باشد و نه سخت و در حد نرمال و متوسط گردآوری شود. مهمترین ویژگی تست های کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز این است که تست ها طوری باشند که در حد کنکور باشند و در این بین سعی شده نه سخت و آزار دهنده باشد و نه در سطح دانش کم و آسان باشد. از جمله نکات مثبت کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز این است که مولف سعی نکرده همه تست ها را محدود به درسنامه خود کند و در این بین تست هایی را هم آورده که در درسنامه بدان اشاره نکرده است و در این قسمت سعی کرده تا مخاطب خود را به تفکر بیندازد.

در این راستا اقدامی که صورت گرفته این است که در پاسخ تشریحی نکات و یادآوری هایی را با عنوان راستی… آورده که سعی کرده تا دانش آموزان مطالب وسیع تری را ببینند و در واقع تلاش کرده به جای اینکه در درسنامه مطالب را حجیم و عمق بخشی کند، اینکار را در پاسخ تشریحی کرده است. در واقع در درسنامه مطالب کتاب را آورده و بعضا مثال هایی هم زده است ولی عمق بخشی را منوط کرده به تست هایی که دانش آموزان را درگیر کند و از این طریق دانش اموزان بروند و در پاسخ تشریحی جواب ها را دنبال کنند و از این طریق عمق بخشی نیز کرده باشد. از این حیث کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز برای دانش اموزان یازدهمی هم بسیار مناسب است اما توصیه می شود تا دانش اموزان دهمی این کتاب را تهیه نکنند چون مخاطب نصفی از مطالب هستند و با تغییر احتمالی کتاب یازدهم شاید این منبع به کارشان نیاید. تست ها نیز سطح بندی نشده اند.

جمع بندی

شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز، کتابی خوب و درجه یک که سعی کرده نه خیلی سخت باشد و نه خیلی آسان و نه خیلی شعاری و نه خیلی آرمان گرا. کتاب کار خود را جلو برده و سعی کرده دانش اموزان را با سوالات متوسط و نرمال بمباران کند و بی وقفه مخاطبش را در این مسیر جلو ببرد. این کتاب دوازدهمی ها را در تیررس دارد، اما با جسارت می توان گفت که کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز برای دانش آموزان یازدهمی تاپ، ممتاز و بی نظیر است و اگر کسی می خواهد در یازدهم کار کنکور خود را جلو بیندازد باید این کتاب را تهیه کند. اگر قصد تهیه کتاب کمک درسی دارید فروشگاه کتابیمو بهترین گزینه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی