کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

کتاب پرسش های چهارگزینه ای زیست شناسی ۲ پایه یازدهم توسط انتشارات خیلی سبز و دکتر کمیل نصیری، دکتر حسن محمد نشتاپی، دکتر سینا رضازاده سرابی و و گروه آموزشی ماز در ۷۳۱ صفحه منتشر شده است. اگر قصد خرید تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز را دارید با ما همراه باشید.

ساختار کتاب تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

ساختار اصلی کتاب کمک درسی زیست شناسی ۲ از انتشارات خیلی سبز درسنامه، تست و پاسخ تشریحی می‌باشد. اما در بدنه این کتاب اتفاقات ویژه‌ای رخ داده است که در این بخش به آنها می‌پردازیم. درون درسنامه‌های این کتاب علامت‌های مختلفی را مشاهده می‌کنیم که هر یک نماد خاصی از ویژگی‌های مطرح شده برای همان موضوع می‌باشند.

 نمادهایی همچون گوش و قلب در درسنامه به وفور دیده می‌شود. تمامی تصاویر ارائه شده در کتاب درسی و حتی بیشتر از آن تصاویر نیز در این کتاب مشاهده می‌شود. تمامی این تصاویر به خوبی واکاوی شده‌اند و تمامی نکات آن ارائه شده است. بعد از پایان هر بخش نوبت به تست‌های همان بخش می‌رسد. تست‌هایی که از درون اشکال و مطالب ارائه شده استخراج شده‌اند و در قالب پرسش‌های چهار گزینه‌ای در پایان هر درس ذکر شده‌اند. در پایان فصل نیز پاسخ‌های کاملاً تشریحی این سوالات قابل مشاهده می‌باشند.

تست ها

روند نوشتاری در کتاب کمک درسی زیست شناسی یازدهم تست خیلی سبز به صورت تست های طبقه بندی شده می باشد که تست های کافی و متنوعی اعم از نکات خط به خط، تست های مفهومی و ترکیبی دیده می شود که دارای روند آموزشی مناسبی هستند ولی از تست های آزمون های آزمایشی نظیر گزینه دو، قلم چی، کنکورهای داخل و خارج از کشور خبری نیست. سطح این تست ها از ساده تا قوی بوده و تا حد قابل قبولی متناسب با کنکور می باشد و تمام دانش آموزان با هر سطح علمی می توانند از آن بهره ببرند. پاسخ بسیاری از تست ها به خوبی تشریح شده است. مولفین سعی خود را کرده اند تا حداکثر نوآوری را به خرج داده و ایده های نو را در تست ها بگنجانند که در بسیاری از موارد بجا و درست اجرا شده ولی در بعضی از تست ها سلیقه ای بودن و خارج از کتاب بودن به وضوح مشهود است.

جمع بندی

کتاب زیست شناسی یازدهم تست از انتشارات خیلی سبز دارای محتوی آموزشی زیاد و غنی می باشد که می تواند نیاز آموزشی دانش آموزان به درسنامه و تست های متنوع را برطرف کند. در قسمت هایی از کتاب غلط املایی و یا مطالب مغایر با کتاب درسی دیده می شود (که البته مطالب موجود در این کتاب صحیح است و متاسفانه کتاب درسی مطالب نادرستی را بیان کرده است، ولی باید به این موضوع توجه کرد که مبنای سوالات کنکور کتاب درسی است نه کتاب های کمک آموزشی). با توجه به حجم بالای این کتاب و وقت کم دانش آموزان کنکوری، بهترین زمان برای اینکه بتوان از درسنامه ها و تست های این کتاب بهره کامل برد، همان سال یازدهم است، ولی اگر کنکوری هستید می توانید به عنوان تست های مکمل از این کتاب بهره ببرید (البته تا جایی که زمان اجازه بدهد!).

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی