کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

تست شیمی دوازدهم خیلی سبز

ساختار کتاب تست شیمی دوازدهم خیلی سبز اینجوریه که اول تست های سری A هستن که شامل تست هاییه که برای 100% زدن شما در کنکور لازمه!تست هارو براتون به طوری مرتب کردیم که با خوندن یه مبحث کوچک کتاب درسی بیای خودت رو محک بزنی و حسابی آبدیده بشی.به کلمه کلمه ی کتاب درسی گیر دادیم!و تا دلتون هم بخواد از سبک های جدید سؤال های کنکور سراسری براتون تو تست های تالیفیمون استفاده کردیم تا خیالتون تخت بشه!واسه چیدمان سؤالها یه کمی به خودمون فشار آوردیم که روند آموزشی کاملا رعایت بشه و کار شما راحت و یادگیریتون بهتر!و بعدش رفتیم سراغ تست های سری Z که برای 110% زدن شما تو کنکور نه تنها لازمه بلکه کافیه!در حقیقت این تست ها برای روز مباداست که اگر کنکور رو سخت بگیرند شما طراح محترم را ضربه فنی کنید. اگر قصد خرید کتاب کمک درسی تست شیمی دوازدهم را دارید با ما همراه باشید.

درسنامه کتاب تست شیمی دوازدهم خیلی سبز

در تهیه ی درسنامه ی کتاب تست شیمی سه خیلی سبز هدف بر آن بوده تا با شیوایی و صراحت مطالب عنوان شود، این نوع نگارش توانسته دانش آموزان را به خواندن و انجام تست های بیشتر ترغیب کند. محتویات درسنامه این کتاب دارای حجمی متناسب برای دانش آموزان کنکوری است همچنین می توان از ویژگی های بارز این کتاب به تست های پر تکرار کنکورهای سراسری اشاره کرد، با این کار نکات ریز کنکوری و مفاهیم مورد نظر طراحان سوالات کنکور نیز به دانش آموزان منتقل می شود. در کتاب شیمی 3 خیلی سبز با برنامه ریزی دقیق سعی شده تا درصد سختی و آسانی تست ها به فهم بیشتر کمک کند. در ابتدای انجام تست های کتاب شیمی خیلی سبز در سال دوازدهم، به تست های ساده خواهیم پرداخت، این تست ها با نشان A قابل شناسایی هستند.

شیمی سه خیلی سبز که برای سال دوازدهم نوشته شده است، می تواند برای هر نوع سطحی از دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد. توضیحات جامع و عمق مطالب بکار برده شده در این کتاب به نوعی است که می تواند یک منبع خوب آموزشی چه در کلاس درس و چه برای کنکور قلمداد شود. از نکات اصلی و کنکوری قابل ذکر در کتاب شیمی 3 خیلی سبز وجود بخشی به نام " شیمیوفیل ها بخوانند " است، در این بخش می توانید نکات پیچیده ی کنکوری را بخوانید و از آن ها استفاده کنید. این نکات به شما کمک خواهد کرد تا تست های مفهومی و ترکیبی را پاسخگو باشید.

تست ها

در شیمی دوازدهم تست خیلی سبز تست ها از نظر تعداد برای هر موضوع کاملا مناسب هستند و ترتیب آنها نیز اغلب از آسان به سخت در هر تیپ است. تست ها شامل دو بخش سری A و Z می باشند که سری A شامل سوالات روتین، تیپ ها و نکته های متداول هستند و سری Z شامل سطوح بالاتر تست ها و همچنین تست هایی با ایده ی نو است. در سوالات سری Z تست های خارج محتوای کنکور هم وجود دارد که زدن آنها فقط به دانش آموزان قوی توصیه میشود. مثلا به دست آوردن تابت تعادل از طریق هس که قوانین خاص خودش را دارد ولی با روش روتین نیز حل میشود که موضوع آنها خارج از اهداف کتاب درسی است.

از ویژگی های خوب تست های کتاب شیمی دوازدهم تست خیلی سبز نشان دار بودن یک سری از سوالات است که به دانش اموزانی که وقت کافی برای حل همه ی تست ها ندارند، کمک شایانی در فراگیری هر چه کامل تر مبحث میکند. تست ها به شکل میکروطبقه بندی هستند و در آنها تیپ های مختلف پوشش داده شده اند. همچنین در آنها تست های کنکور های سال های اخیر به خصوص ٩٢ تا ٩٨ و همچنین المپیاد های علمی آورده شده است. سعی شده ایده ی تست هایی که از کنکور آورده نشده اند، در قالب تست های تالیفی گنجانده شوند.

مخاطب تست ها دانش آموزان با هر سطحی میتوانند باشند. پاسخ های تشریحی کامل هستند و تمام توضیحات لازم داده شده است و در صورت لزوم تمام عبارات بررسی شده اند. موضوعی که راجع به درسنامه ی تعادل و بردن آن به فصل چهارم کتاب شیمی دوازدهم تست خیلی سبز گفته شد راجع به تست ها هم صدق میکند. از نکات مهم مسائل اسید و باز قسمت خنثی شدن است که در مسائل سری پنجم و هفتم به آن پرداخته شده است. این دو سری شامل دو تیپ مختلف هستند؛ اولی خنثی شدن یون هیدرونیم و دومی خنثی شدن نمک. بهتر بود برای درک بهتر این دو موضوع این دو سری از تست ها پشت هم می آمدند و توضیحات کاملی داده میشد که هم رفع ابهام شود و هم مطلب کاملا برای مخاطب جا بیفتد.

سخن پایانی 

کتاب شیمی دوازدهم تست از انتشارات خیلی سبز با توجه به تستی بودن و ارائه درسنامه خودآموز از حجم مناسبی برخوردار بوده و غلط‌های نگارشی کمی در مقایسه با کتاب‌های دیگر در آن مشاهده می‌شود. این کتاب دارای درسنامه کامل و جامع، تست‌های ایده دار و نشانه دار، سوالات تستی سری Z سطح بالا می‌باشد که به دانش آموزان در افزایش مهارت تست زنی کمک خواهد کرد. بنابراین تهیه و مطالعه کتاب شیمی دوازدهم تست خیلی سبز در طول دوران تحصیل و برنامه آزمون‌های آزمایشی گزینه مناسبی می‌باشد.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی