کتابخانه ایران

کلمات کلیدی

خرید تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی تست زیست دوازدهم خیلی سبز

بررسی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج

مشخصات ادبیات میکرو طلایی گاج

قیمت ادبیات موضوعی میکروطلایی گاج

خرید ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

بررسی کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج

مشخصات تست شیمی یازدهم مبتکران

قیمت تست شیمی یازدهم مبتکران

خرید تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست شیمی یازدهم مبتکران

بررسی تست زیست پایه کنکور خیلی سبز

قیمت تست زیست دهم نشر الگو

خرید تست زیست دهم نشر الگو

قیمت هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

خرید هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

بررسی هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه

قیمت تست عربی جامع خیلی سبز

بررسی کتاب فارسی جامع کنکور گاج

قیمت تست شیمی دوازدهم مبتکران

خرید تست شیمی دوازدهم مبتکران

مشخصات تست شیمی دهم خیلی سبز

قیمت تست شیمی دهم خیلی سبز

خرید تست زیست دهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دوازدهم خیلی سبز

قیمت تست زیست دوازدهم خیلی سبز

مشخصات تست زیست دهم نشر الگو

بررسی تست زیست دهم نشر الگو

مشخصات فارسی جامع کنکور گاج

قیمت فارسی جامع کنکور گاج

  • ۰
  • ۰

کتاب تست زیست دهم نشر الگو

به منظور آموزش  مفاهیم کتاب درسی پایه دهم تجربی،مشخص کردن بخشهای مهم کتاب درسی، شفاف سازی ابهامات موجود در  کتاب درسی و ارائه تستهایی در سطح متوسط و بالاتر و ارائه نکات ترکیبی نوشته شده است.

چیدمان فصلهای نوشته شده  منطبق با کتاب درسی میباشد و پیش نیاز مباحث مطرح شده در میان درسنامه های هر فصل گنجانده شده است. برای اطلاع از قیمت تست زیست دهم نشر الگو کلیک کنید.

درسنامه کتاب تست زیست دهم نشر الگو

درسنامه ی کتاب زیست شناسی دهم سه بعدی نشر الگو در تلاش است به طور کامل نکات کتاب درسی را پوشش دهد. همچنین این کتاب برای راحتی دانش آموزان جهت تحلیل سطح خود در تسلط به کتاب درسی دهم مطالب درسنامه را به چند بخش به نام «گفتار» تقسیم کرده است. در درسنامه تلاش شده است با تقسیم بندی مطالب کتاب درسی و پوشش دهی کامل مطالب کار را برای دانش آموزان کنکوری راحت تر کند. یکی از مزیت های کتاب زیست شناسی دهم سه بعدی نشر الگو مشخص کردن نکات ترکیبی است. این مساله به دانش آموزان دوازدهمی کمک می کنند علاوه بر مطالعه ی مطالب سال دهم با مطالعه ی نکات ترکیبی تاحدی مطالب زیست شناسی کتاب های یازدهم و دوازدهم را هم مرور کنند. همچنین دانش آموزان سال دهم هم می توانند از مطالعه ی این نکات صرف نظر کنند.

در درسنامه ی کتاب زیست 10 سه بعدی الگو لغات جدید کتاب درسی آورده شده است و معادل قدیمی آن در پرانتز آورده شده است. این کار به دانش آموزان در یادآوری سریعتر این کلمات کمک می کند. مخاطب این درسنامه همه ی دانش آموزان می توانند باشند اما قطعا دانش آموزان قوی تر بیشتر می توانند از نکات کتاب زیست شناسی دهم سه بعدی نشر الگو استفاده کنند. برای دانش آموزان ضعیف تر بهتر است ابتدا از کتاب های کمک آموزشی که تمام هدفشان تثبیت مطالب برای دانش آموزان است استفاده کنند، تا ابتدا مطالب کتاب درسی به صورت کامل درذهنشان تثبیت شود سپس با حجم بالاتر نکات این کتاب مواجه شوند.

اگر بخواهیم هدف کتاب زیست شناسی دهم سه بعدی نشر الگو رامشخص کنیم میتوان گفت این کتاب در تلاش است که هم به مطالب کتاب عمق دهد هم از نکته های کنکوری غافل نمی شود و با دسته بندی مطالب به مرتب کردن مطالب در ذهن دانش آموزان اهمیت می دهد. در متن درسنامه ی این کتاب از نمودار ها و کادرهای آموزشی به حد کفایت استفاده شده است. همچنین مولف با آوردن اشکال رنگی هم متن درسنامه را جذاب کرده است و هم در به خاطر سپاری مطالب به دانش آموزان کمک می کند.

تست ها

پس از درسنامه ها تستهای متنوعی اعم از نکات خط به خط، تست های مفهومی و ترکیبی دیده میشود.

و در نهایت پس از پایان درسنامه ها و تستهای آموزشی،تستهای آزمونهای آزمایشی آورده شده که  امکان ارزیابی سطح تسلط را میدهد.

یکی از نکات مثبت پاسخنامه این کتاب علاوه بر بررسی کامل تستها ذکر کردن سطح تست مورد نظر در کنار شماره سوال مربوط به همان تست است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی